Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

och så var det dags...

Av vrs malaga - 3 maj 2008 01:20

att äka hem kl 05.30 som ni ser vid själva publiceringen har jag (som många andra) mycket svårt att sova, är inte så troett. OLINE fyller år! GRATTIS!!! FELICIDADES!

Idag hade barnen lärt sig några steg SALSA och sedan var det FLAMENCO dags!


Vilken show! super nice sådan! "Wille, Matilda och Tess" var med också och visade sina steg! inte dåligt va´?!


vad tyckte ni va'bäst? mindre bäst?



VRs- MálagaBlogg©

 
 
Ingen bild

jag...

6 maj 2008 01:53

de ar sa trakigt att aka hem! jag vill inte! jag vill stanna nagra dagar till!

 
Ingen bild

kalle

13 maj 2008 14:10

jag hoppas vi kan åka tillbaka till Malaga, ha samma lärare med oss, och att äta lunch lite tidigare...annnars ser jag fram emot att åka igen!!! ;-)

 
Ingen bild

varför?

14 maj 2008 14:15

VARFÖR MÅSTE VI ÅKA HEM?!?!?!?
Mycket roligare här än med vanlig spanska,maten kan kanske förbättras men annars är det fett roligt här... så snart vi är tillbaka i sverige MÅSTE ni försöka hitta plats där tills nästa år!!!

 
Ingen bild

|\/|/-\|_/-\G/-\

14 maj 2008 14:17

Det som var bäst var att pka dit och att bra vara där det var helt underbarrt och jag skulle gärna göra en resa som den här igen och jag rekomenderar den till alla som funderar på att göra en sån här fantastisk resa. det som var mindre bra var resan hem för då var jag så himla trött och jag tyckter det var tråkigt att läämna Malga

 
Ingen bild

hej

14 maj 2008 14:18

både salsashowen och flamenco dansen va tråkiga, men allt annat var ganska kul den dagen. Men jag tycker att showen inte borde ha vargt obligatorisk för man va faktist ganska trött då och wille sova...

 
Ingen bild

Anna Kruse

14 maj 2008 16:39

Allt var jättebra! Det var kul att dansa salsa och att kolla på flamencodansen för dem var jätteduktiga.

 
Ingen bild

Sofia

14 maj 2008 16:40

Det var underhållande att titta på flamenco och roligt att dansa salsa. Jag tyckte att Cameron var duktig på att dansa.

 
Ingen bild

Erik Linzander

18 maj 2008 22:55

Flamencon var undrehållande och kul och se eleverna dansa^^ .Jag tyckte det var en rolig resa och bangar inte på att åka dit igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vrs malaga - 8 juni 2011 14:33


      ¡Hola Vrs - Málaga! en SS hemos creado una evaluación... por favor entrad a SS y hacer la evaluación basada en la semana 22 en Málaga, gracias por vuestra cooperación y esperamos volver a estar en Málaga en el 2012!   atentamente...

Av vrs malaga - 5 juni 2011 18:15

          quiero agradecer a todos los alumnos y a mis compañeros que durante el viaje y la semana hemos podido disfrutar de más español, compañerismo y de muy buen tiempo! Un tiempo lleno de comida, sol, piscina, español, viajes, excursione...

Av vrs malaga - 3 juni 2011 21:41

                       Flamenco är en spansk konstform med sång, musik och dans, vars ursprung är okänt. Musikaliskt inflytande visar att de kommer från många olika håll, exempelvis Indien, Marocko, Egypten, Grekland och flera andra länder län...

Av vrs malaga - 2 juni 2011 09:30

                   En el lugar donde se asienta la ciudad existía un poblamiento túrdulo, en base al cual los fenicios fundaron la colonia de Malaka, atraídos por su puerto natural y la gran cantidad de yacimientos de plata y cobre existente...

Av vrs malaga - 1 juni 2011 07:26

                                  Málaga är en hamnstad på Costa del Sol och huvudstad i Málagaprovinsen i regionen Andalusien.   Den är Spaniens 5te största stad med nästan 700 000 invånare. Staden ligger praktiskt taget i mitten av Co...

Presentation

Omröstning

vad tyckte du om resan och första dagen?
 toppen!
 coolish!
 ok...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards